BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 24, 2013

Setelah sekian lama..

Selepas dua tahun lebih kami tidak pernah keluar bersama, akhirnya kini kami kembali bertentang mata.. Apa yang ada di dalam fikiranku selepas menerima ajakan keluar dari si dia? Pastinya aku resah gelisah...Takut...Suka...Pelbagai perasaan yang bercampur baur tidak mampu aku gambarkan pada insan lain..Ia hanya mampu terpancar diwajahku yang tidak mampu aku selindung lagi.. Perasaan ku bagai tidak boleh dikawal dan kerana itu aku menerima kedatangannya dengan hati yang terbuka.. Pada pagi perjumaan kami, aku telah menyiapkan pakaianku yang serba hitam..Tiba-tiba hatiku tergerak untuk memakai baju warna hijau ditemani cardigen pink dan berseluar hitam.. Tepat jam 9.40 pagi si dia yang aku tunggu-tunggu tiba dihadapan rumahku.. YA ALLAH..Aku melihatnya kemas berpakaian kemaja PINK...!!wow...Jantungku laju..Namun ku kawal dengan baik seperti pelakon yang sangat cekap mengendalikan emosinya.. Perjumpaanku berjalan lancar dan ditemani seorang rakanku.. Istilah 'DATE' tidak boleh digunakan untuk keadaan ini..hahaha.. ketika perjalanan pulang, hujan turun dengan lebatnya.. Sebak dihari mengira minit dan saat untuk berpisah kembali... Namun, sampai dirumah, aku terasa bagai ada batu besar ditanganku yang terpaksa aku angkat untuk melambai si dia pulang... Setelah sekian lama....wajah itu muncul dihadapanku...jasadnya berada disisiku....aku sekali lagi bagai diawang-awangan sambil MENGGENGGAM JANJI CINTA INI.... *nama, atau watak atau jalan cerita tidak ada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang sudah meninggal dunia...*

0 comments: