BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 3, 2013

kisahku yang tergantung..

Kadang2 perasaan kita boleh ditutup dengan tingkahlaku yang berbeza.. tapi, pada satu saat, kita pasti akan berasa penat menyembunyikan hati yang luka.. tapi, apa yang boleh kita lakukan..?tiada teman yang memahami..tiada kawan yang bersimpati..tiada keluarga disisi... Akhirnya seperti lumrah sebagai manusia biasa, aku bersujud padaNYA... tuhan yang maha esa...yang maha memahami..maha mengasihani.. segala2nya hanya DIA yang tahu apa isi hatiku... dikala ku rasa resah mencari si pencuri hatiku, aku cuba menenangkan jiwaku..agar tidak kelihatan di mata rakan2 serumahku.. berjauhan adalah perkara yang mencabar dalam hidupku.. bagaimana aku harus sabar?mengerti?memahami dan bertolak ansur serta positif setiap hari? sukar........tapi ku didik hatiku jangan berfikiran negatif... aku harus mengingatkan drku setiap hari..aku harus sedar.. biarpun aku terlalu menyayanginya, namun, aku tau aku tidak akan memilikinya.. bukan niat ingin melawan takdir allah yang telah tertulis untukku...tapi, dugaan dan naluriku berkata begitu.. jika dia benar jodohku, aku sangat bersyukur kepadaMU kerana memperkenankan kehendak cinta hatiku..tp jika dia bukan milikku, aku juga bersyukur kepadamu kerna aku tidak membina mahligai kebahagiaanku di atas kesedihan orang lain... apalah ertinya bahagia jika ada hati yang terluka..memarahi aku setiap masa..hubungan yang tiada restu dan redha... aku...masih disini..menanti jawapan yang belum pasti..tiada kata2 jaminan atau ajakan untuk aku diperisterikan..namun, aku tidak mengharap terlalu tinggi..kerana....aku....masih sedar....akan siapa diriku.........................

0 comments: