BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 11, 2010

kehilangan

Setiap apa yang hidup didunia ini akan mati..tiada yang kekal..tiada yang abadi..semua manusia akan menghadapi saat-saat yang gentir ini..apa yang menjadi persoalan ialah amalan kita..cara kita datang dan cara kita pergi.siapa yang dapat membantu kita m'jawab soalan ini?berjaya atau gagalnya kita dalam dunia dan untuk akhirat nanti adalah bergantung pada diri kita sendiri..berjayakah aku dalam menghadapi ujian hidup ini?bersediakah aku untuk kembali kesisinya dan terus melangkah ke dunia baru? kehilangan seseorang ini membuatkan aku tersedar dari lamunan keseronokan hidup.membuat aku semakin dekat dengan ingatanku kepada kematian..bila,dimana,dan bagaimana cara yang aku akan hadapi untuk menemui kematian nanti..?kerisauan ,kebimbangan dan ketakutan ini menarik aku untuk ingat pada tuhan..subahanallah...

0 comments: