BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 14, 2010

Dugaan

assalamualaikum..
hari ni aku rasa satu dugaan yang besar yang memaksakan diri aku yang lemah ni untuk memimpin sebuah kumpulan daripada kursus pengurusan kokurikulum. aku terpaksa jd 'leader' yg tak brape nk leader. gara-gara aku tersilap tulis nama atas sekali aku la yang dilantik. apa yang aku harapkan ialah kerjasama dan komitmen dari ahli kumpulan. sbb tu jelah kekuatan aku. kl tak, ble2 aku leh nangis kuat2.kadang-kadang aku mengharapkan bantuan orang lain terhadap sesuatu perkara yang aku sendiri tak ada. apakah keupayaan aku ini dapat mengatasi dugaan emosi dan fizikal ini? bila aku fikirkan balik sememangnya adakalanya kita mengharap tetapi kita juga diharapkan. semoga tuhan mempermudahkan segala urusan aku dalam setiap kerja yang akan ku lakukan.

0 comments: